KURS MÜFREDATI

Ders 01

  • Render ve Composite kavramları Işık teorisi, kaynak - yüzey - kamera ilişkisi Ödev sisteminin tanıtımı

Ders 02

  • Point - Omni, Directional, Ambient  Area - rect, IES, Sun&Sky, HDRI Ödev seçimlerinin onaylanması
  • Stüdyo tipi aydınlatma Three Point Lighting.

Ders 03

  • Doğal aydınlatma.
  • Yüzey, shader, material Yansıma, soğrulma, şeffaflık Diffuse, Specular, Gloss.

Ders 04

 

  • Kamera ve kadraj, temel kompozisyon prensipleri. Lensler, 24, 35, 50, 70, 200mm.
  • Teknik ayarlar, Shutter, F-Number ISO, Depth of Field, Motion Blur Vignette, Bloom, Glare.

Ders 05

  • Render layers, passes Base render elements Masks, mattes, Extra tex elements.

Ders 06

  • Compositing intro Still vs animated Element reconstruction.

Ders 07

  • Linear Workflow, Gamma Color Correction, White Balance, Exposure Touch-up teknikleri.
  • Object, floor and bg comp Masks Back and forth applications.
  •  

Ders 08

  • Color Grading Shadow, mid-level, highlights Value masking.
  • Kamera efektleri Render Layer'lar ile Motion Blur ve DoF.

Ders 09

  • Lens Distortion, correction Chromatic Abberation, Vignette, Bloom, Glare.
  • Animation, Animated effects, Animated comps.
  • Animation optimization Flicker, GI problemleri, aliasing İdeal animasyon uygulamaları.

Ders 10

  • Vfx sistemlerini tanıma,çalışma mantığı,Sinema ve reklam sektöründe kullanımları

Ders 11

  • Prosedürel Sistemler ve nParticles araçlarını kullanım yerleri görevleri

Ders 12

  • Duman, yangın ve patlamaların nasıl simüle edileceğini

Ders 13

  • Sıvı ve okyanus simülasyonları hareket, parçacık akışı ve sıvı simülasyonları kategorisine giren diğer her şey

Ders 14

  • Ateş, duman ve patlamalar gibi sıcak genişleyen gazlarla ilgili son teknoloji yüksek etkili efektler üretmek için volumes/voxels kullanımı

Ders 15

  • Nesnelerin nasıl kırıldığını, çatladığını ve kırıldığını inceleyerek katı cisim dinamikleri (RBD) dünyasını kütle, yoğunluk, yerçekimini öğreniyoruz

Ders 16

  • Parçacık Mantığı , parçacıklar arasında nasıl ilişki kurulacağını inceliyoruz, onlara çevrelerindeki ortam ve diğer parçacıklarla olan farkları ve sonrasında üzerine animasyonlar ve efektler eklemeyi görüyoruz

Ders 17

  • Parçacık Mantığı , parçacıklar arasında nasıl ilişki kurulacağı , onlara çevrelerindeki ortam ve diğer parçacıklarla olan farkları ve sonrasında üzerine animasyonlar ve efektler ekleme devam

Ders 18

  • Soft Body Dynamics, Yumuşak Vücut Simülasyonları ve Karakter efektleri,SIdeFX'in en yeni araçları

Ders 19

  • Ncloth-Xgen
  • Kumaş ve benzeri objelerin simule edilmesi.Gerçekçi çim yapımı ve shader oluşturma

Ders 20

  • Maya Mash
  • Node tanıma.Animasyon-Expression
  • Lighting And Color Node

Ders 21

  • Node tanıma.Animasyon-Expression devam.Dynamics Basic,Duplicating instances,Outputs

Ders 22

  • Track programlarının işlevi.Reklam ve sinema filmlerinde yeri.Pftrack arayüzü ve nodeların tanımı.Auto Track,Use Track,Camera Solve Export vb node kullanımları.Örnek uygulamaların yapılması

Ders 23

  • Track programlarının işlevi.Reklam ve sinema filmlerinde yeri.Pftrack arayüzü ve nodeların tanımı.Auto Track,Use Track,Camera Solve Export vb node kullanımları.Örnek uygulamaların yapılması

Ders 24

  • Export edilen kamera hareketlerini Maya programında yerleştirme ve uygulama

Ders 25

  • Compositing programı arasındaki farklar,Temel prensipler,Composting programına,giriş,Renk teorileri ve Color Space hakkında bilgi

Ders 26

  • LUTs,OCIO,ACES workflow birleştirme teknikleri.Bitmap,Masks vb araçların kullanımları.Fusion programında en fazla kullanılan nodelar.Ekstra sapphire plugin kullanımı

Ders 27

  • LUTs,OCIO,ACES workflow birleştirme teknikleri.Bitmap,Masks vb araçların kullanımları.Fusion programında en fazla kullanılan nodelar.Ekstra sapphire plugin kullanımı

Ders 28

  • Background comp,Depth of Field,Motion Vector,Z Depth,ID,Normal,Redshift passlarının kullanımı ve düzenlenmesi

Ders 29

  • White balance,Exposure,Color Charts,Color Grading,Shadow-Mid-Highlights,Contrast/Gamma Gain,Gray Ball,Set Experience.

Ders 30

  • Örnek Lens Distort,Abberation,Vignette,Glow,Lens Flare,Glares nodelarının kullanım alanları