Sahne düzeni ve hiyerarşi, outliner kullanımı, gruplama, gizleme, kopyalama. Pivot hareketleri, snapleme.
Ders 4
Orta düzey modelleme teknikleri. Düzgün topolojinin tanımı, triangle ve quadlar, boolean.
Ders 5
Özel kopyalama teknikleri, simetri ile çalışma, mirrorlama çalışmaları. Deformerlara giriş.
Ders 6
Temel materyal bilgisi, renk atama. Lattice deformer ve bend deformer kullanımı.
Ders 7
Maya'da organik modelleme tanıtımı ve uygulamaları.
Ders 8
Modeling Toolkit, live object ile quad draw çalışmaları.
Ders 9
UV açmaya giriş, tanım ve basit modeller üzerinde UV uygulamaları.
Ders 10
İleri düzey UV uygulamaları, shell boyutlandırmaları ve layout.
Ders 11
İleri düzey modelleme teknikleri ve uygulamaları.
Ders 12
Export seçenekleri, diğer programlarla uygun çalışma, genel tekrar.
Ders 1
Arayüzü tanıma. Model aktarma, Substance toollarına tanıma.
Ders 2
Materyal bağlama.
Ders 3
Zbrush ve Maya üzerinde yapılan çalışmaları Substance üzerinden geliştirmek, dokularını vermek.
Ders 4
Yapılan modellerin textureını oyuna hazır hale getirmek, Substance'da render.
Ders 1
Rigging’e giriş, kısa bir sunum. "Rig" nedir, çesitli örneklerle anlatım ve yapılacaklar hakkında kısa bir özet. Rig arayüzüne giriş.
Ders 2
Rigging’in kapsamı. Basit ve karmaşık setuplar üzerinde konu ile ilgili bilgilendirmeler. Maya arayüzüne alışma, rig toollarını gözden geçirme ve temel yöntemler.
Ders 3
Jointler, constraintler ve deformerlara giriş. Hiyerarşik düzeni anlama. Grup ve pivot konsepti.
Ders 4
Bouncing ball setupına giriş. Prop setupları ve advanced skeletona giriş yapılacak.
Ders 5
Advanced skeleton kullanarak body rig oluşturulması.
Ders 6
Advanced skeleton kullanarak face rig uygulaması.
Ders 7
Advanced skeleton kullanarak dört ayaklı bir karakterin rigini yapmak.
Ders 8
Dört ayaklı iskelet kurumu ve skin boyaması
Ders 9
Tekerlekli makine rigleme
Ders 1
Animasyonun yapım süreçleri ve animasyon tarzları örneklerle anlatılıyor. Türkiye'de ve Dünya'da animasyon sektörü hakkında sunum yapılıyor.
Autodesk Maya programında animasyona giriş. Arayüz çözümleniyor. Animasyon toolları üzerinde duruluyor. Sahne oluşturuluyor.
Ders 2
12 Animasyon Prensiplerinin örneklerle anlatımı. Planlama ve blocking aşamaları anlatılıyor. Straight ahead & pose to pose animation üzerinde duruluyor.
Ders 3
Timing & spacing konusu işleniyor. Farklı ağırlıklarda top animasyonları ile timing'in mantığı öğretiliyor.
Ders 4
Parkur animasyonunun tasarımı yapılıyor.. Pivotun anime edilmesi ve viewport 2.0'ın kullanılması üzerinde duruluyor.
Ders 5
Parkur Animasyonuna devam ediliyor. Düzenlemeler yapılıyor. Finalize ediliyor.
Ders 6
Overlapping action konusu işleniyor.
Ders 7
Kuyruklu karakterle zıplama animasyonu yapılıyor. Overlapping action konusu pekiştiriliyor. Günübirlik hızlanmaya yönelik bir çalışma.
Ders 8
Gerçek görüntü üzerine Animasyon. Studio library anlatılıyor.
Key Frame programını öğreniyoruz.
Ders 9
Karakterler üzerinden FK/IK çalışmaları.
Ders 10
Mixamo hazır animasyonu karakterimize aktarıyor, onun üzerinde edit yapıyoruz.
Ders 1
Oyun motorlarına giriş. Oyun karakterlerinin oyun motorlarına aktarılımına giriş.
Oyun motoruna animasyon aktarmak. Yapılan karakterleri finalize etmek.
Animasyon, dijital sanat alanındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi giriniz.
Kaydınız başarılı bir şekilde alınmıştır. Teşekkür ederiz.
GİRİŞ YAP
KAYIT OL
Kaydınız başarılı bir şekilde alınmıştır. E-posta adresiniz ve şifreniz ile giriş yapabilirsiniz.
Bu e-posta adresi ile zaten bir kayıt mevcut olduğu için işleminize devam edilemiyor.
Lütfen robot olmadığınızı doğrulayınız!
ŞİFREMİ UNUTTUM
Şifre sıfırlama mailiniz başarılı bir şekilde gönderilmiştir. Lütfen gelen kutunuzu kontrol ediniz.
Mail gönderilirken bir hata meydana geldi veya bu e-posta adresi ile kayıtlı bir hesap bulunamadı.
BİZE ULAŞIN
Mesajınız başarılı bir şekilde gönderilmiştir. İlginiz için teşekkür ederiz.
Mesajınız gönderilirken bir hata meydana geldi. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.
Lütfen robot olmadığınızı doğrulayınız!
Size daha iyi bir kullanıcı deneyimi yaşatabilmek için çerezlerden ve web sitemizle nasıl etkileşimde bulunduğunuza ilişkin verileri kaydedecek araçlardan faydalanıyoruz. Lütfen daha fazla bilgi almak için Çerez Politikası sayfamıza göz atınız. Sitemize giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz.