Oyun Tasarımına Giriş: Oyun Nedir? Farklı Oyun türleri, Platformlar
Ödev: Bireysel Oyun Projelerine başlangıç
Oyun Sektörüne Giriş: Meslekler, Programlar, Portfolyo platformları, Ortak çalışma Programları
Ödev: Portfolio yapımı
Oyun Tasarımına Giriş: Oyunları İncelemek, SubGenres, Market analiz
Ödev: Oyun İncelenmesi
Oyun Motorları: Unreal'a Başlangıç, Proje Planlaması
Ödev:Ortak Oyun Projesinin başlanması
Oyun Motorları: Unreal Engine Arayüzü, Sistemleri
Oyun Motorları: Unreal Engine ile Işıklandırma, Temel Objeler
Ödev: Cyberpunk sahnesi oluşturma
Oyun Motorları: Unreal Engine ile Dünya oluşturma
Ödev: Gün batımı sahnesi oluşturma
3D Tasarım: Send to Unreal Plugin, UV açılımı, Materyaller
Ödev: Basit 3D obje tasarımı
3D Tasarım: Farklı kaynakların kullanımı
Ödev: Sketchfab ve Turbosquid'den obje importlama
Level Tasarımı: Sahne bütünlüğü, Texel Density, Konsept Bütünlüğü
Unreal'da Kodlama: Bir Oyunun Anatomisi, Kodlamanın mantığı
Ödev: El lambası ve sokak lambası yapımı
Unreal'da Kodlama: Interface, GameMode, level blueprint
Ödev: 2 adet bulmaca içeren Level
Unreal'da Kodlama: Kullanıcı arayüzü
Ödev: Main Menu arayüzü
Sistem Tasarımı: Mevcut Sistemleri Geliştirmek
Ödev: Ortak Projenin Detaylandırılması
Sistem Tasarımı: Gelişmiş Sistemler - Yapay Zeka
Sistem Tasarımı: Gelişmiş Sistemler - Animation Blueprint
Ödev: Yeni animasyonlar ekleme
Sistem Tasarımı: Gelişmiş Sistemler - Dinamik Dünyalar, Fizik, Partükle
Ödev: Fizik aset yapımı
Konsept Geliştirme: Büyük Projeler, avantajları, dezavantajları, Source Control
Sistem Tasarımı: Gelişmiş Sistemler - Multiplayer, Multiplayer Level Yapımı
Bireysel Projelerin Değerlendirilmesi