CAPOOM SPONSORLUĞUNDA ÜCRETSİZ ONLİNE HOUDİNİ İLE PROSEDÜREL MODELLEME EĞİTİMİ VE İŞE BAŞLAMA GARANTİSİ

Capoom Sponsorluğunda Ücretsiz Online Houdini ile Prosedürel Modelleme Eğitimi ve İşe Başlama Garantisi

Prosedürel modelleme uzmanlığına duyulan ihtiyaç son yıllarda özellikle oyun, simülasyon ve görsel efekt sektörlerinde giderek artıyor. Yapay zeka destekli dijital ikiz üretimi üzerine yeni teknolojiler geliştirmeyi amaçlayan Capoom, eğitim sonrasında bünyesinde çalıştırmak için istekli ve yetenekli adaylara ücretsiz Houdini eğitimi imkanı sağlıyor.

Eğitim Sonunda Kazanımlar

Eğitimi başarıyla tamamlayan adaylar arasından seçilecek 4 kişi Capoom Türkiye - İstanbul ofisinde çalıştırılmak üzere sigortalı olarak işe alınacaktır. 

Ücret ve diğer çalışma şartları eğitime başlamadan evvel yapılacak ön görüşmede adaylara bildirilecektir.

Eğitim sonunda adaylar genel Houdini eğitimi ile birlikte, prosedürel modelleme konusunda yetkinlik adına ilk adımı atmış olacaklardır. 

Eğitimi başarıyla tamamlayabilen adaylar iş imkanı sağlanan adayların arasına giremeseler bile, aldıkları eğitimi belgeleyebilecek ve kazandıkları özellikler sayesinde sektördeki diğer şirketlerin sunduğu iş imkanlarından faydalanabilecek hale geleceklerdir.

Kimler Bu Eğitime Katılabilir

Başvuru yapan adaylar ile online bir ön görüşme yapılacak ve bu görüşme sonunda yapılan değerlendirmeye göre eğitime katılacak adaylar belirlenecektir. 

Katılmak isteyen adaylardan istenenler:

  •         Özgeçmiş Dosyası (.pdf,.docx)
  •         Orta üstü düzeyde İngilizce Seviyesi
  •         Maya, Max, C4D, Blender gibi bir program ile Modelleme Tecrübesi
  •         Modelleme konusundaki deneyimleri gösteren bir Artstation veya Behance portfolyo linki
  •         Yazılım tecrübesi şart olmasa da tercih sebebidir.
  •         Analitik düşünme, problem çözme ve ekiple birlikte uyumlu çalışabilme tercih sebebidir.

Eğitim Detayları

Eğitim Süresi: 45 Saat 

Programlar: Houdini

Gereksinimler: Bilgisayar

Kontenjan: 16

Ders Günleri: Çarşamba, Perşembe, Cuma

Ders Saatleri: 19.00-22.00

 

Başvuru Alımları Tamamlanmıştır. Sonuçlar 6 Nisan'da Duyurulacaktır!

Anima Okul Başvuru Aşamaları

Eğitim İçeriği

  • Houdini Nedir? Houdini ile nasıl Çalışılır?

Houdinin ile diğer software ler arasındaki farklar,prosedürel çalışmanın avantajları ve dezavantajları hakkında genel bilgi.

  • Houdini Kullanıcı Arayüzü

Ana Menü,3D sahne görüntüsü,Operation toolbar,Network editörü,Parametre editörü,Toolbox a genel bakış.

  • 3D Sahne Navigasyonu ve Görüntüleme

Sahnede bulunan kamera veya nesnelerin konumlarını değiştirme ve kısayolları,Seçili nesne gözünden görüntüleme,Viewport ve layout  seçenekleri.

  • Network ve Parametre editörü

Houdini Network tiplerine genel bakış.SOP network üzerinden node yaratma,tab menüsü ve Houdini tarzı zincirleme temelli sistem kurma.Parametreler üzerinden nesneleri manipüle etme.

  • Display options

3D Sahne üzerinde arka plan,nesne görselleştirme,nesne verilerinin görselleştirilmesi gibi konulara genel bakış.

  • Geometry tipleri ve veriler

Polygon ve NURBS tipi primitive ler ve fonksiyonları üzerine genel bilgi.

Sıkça kullanılan modelleme node ları ve parametre özellikleri. 

Polygon modelleme için gerekli olan class özellikleri ve türlerine genel bakış.Veri tanımlama,manipüle etme,aktarma ve yazma.

  • Group node ları

Çok kullanışlı olan group node ları üzerine örnekli açıklamalar ve kullanım şekilleri.

  • Modelleme 1

Houdini de basit Hard Surface model yapma teknikleri.

PolyBevel,PolyExtrude,Curve to Surface,Copy SOP,Copy Stamp Sop gibi çokca kullanılan node lara genel bakış ve bu node lar ile basit model yaratma.

  • HSCRİPT fonksiyonları.

Houdini parametrelerini dışarıdan kullanmak ve bilgi aktarmak için gerekli olan HSCRİPT e bakış.

  • VEX e giriş

Houdini VEX ile modelleme temelleri ve örnekler.

  • Modelleme 2

Vektörler ve ramp ler üzerinden nesne yüzey kontrolü,instance lara detaylı giriş.

Bend ve lattice deformer lar.

  • VEX 2

Group özelliklerini vex ile kontrol etme,veriler üzerinden grup oluşturma.

  • Modelleme 3

Boolean operatör tiplerine bütünüyle bakış.

SOP seviyesinde node temelli döngü kullanımı.

  • UV

Uv oluşturma,kontrol etme,layout hazırlama üzerine derinlemesine bakış.

  • HDA (Houdini Digital Assets)

HDA yaratma,parametre UI ı oluşturma ve oluşturulan parametreler ile nesne nin yapısını kontrol etme.

HDA editleme ve yazma.

HDA versiyonlama.

Varolan sahneye yaratılmış HDA i çağırma.

Unreal üzerinden HDA kullanımı ve kontrolü.

  • Materyal hazırlama ve kullanımı

VOP kullanılarak node temelli materyal yaratma.

Materyal ve texture layer lama.

Materyal OUTPUT özellikleri ve amaçları.

Yaratılan materyalleri HDA e çevirme.

  • Işık Modelleri

Houdini de bulunan ışık türlerine genel bakış.

 

Konu başlıklarına göre haftalık ödevler verilecektir.