ZBrush Eğitimi
(ZBrush Fundamentals)

3D Generalist
Sarp Pekün

(3 Ay - 72 Saat) Eğitim programının amacı dijital heykeltıraşçılık programı ZBrush ile bir karakteri hızlı ve keyifli bir şekilde 3 boyutlu dünyaya taşımak ve bunu yaparken kilden bir heykelle çalışır gibi karakterin artistik ruhunu ve ince detaylarını özgürce ortaya koyabilmek.

Eğitimin 48 saati ZBrush – 12 saati Substance Painter – 12 saati Keyshot Render ile ilerleyecektir.

Eğitim Tarihi: 18 Temmuz Çarşamba
Gün ve Saat: Çarşamba 19.00 - 22.00 & Cumartesi 10.00 - 13
.00
Kontenjan sayısı: 5 Kişilik Yerimiz Kaldı.

 

Ders İçeriği
- ZBrush'a Giriş

Genel arayüz kullanımı, Brushların tanıtımı, sıfırdan ZBrush’ta modelleme yöntemleri.
Subtool kullanımı. Detaylandırmak için gerekli subdivision'i oluşturma. Maskeleme ve seçim yapma teknikleri. Polygonların doğru dağılımı için kullanılan araçları tanıma.


- İlk Organik Model
Topladığımız referanslar eşliğinde doğadan objeler modelleme ve brushlara detaylı bir bakış.Alphalar ve renklendirme araçlarını kullanarak modelimize doğal ve realistik bir görünüm kazandırmak.

- Anatomi Çalışmaları
Doğru karakter yaratımı için gerekli olan anatomik unsurları fotoğraflardan ve klasik heykellerden yararlanarak ZBrush’ta eskizler halinde çalışma.

- Karakter Modelleme
Kağıt üzerindeki bir tasarımı ZBrush'a aktarma. Bu esnada stilizasyonu doğru ve estetik bir şekilde 3 boyutlu modelimize taşıma. Sıfırdan ZBrush'ta karaktere nasıl başlanacağı. Kaba modelin nasıl oluşturulacağı ve nasıl detaylandırılacağına dair bilgiler. ZBrush içerisindeki hardsurface modelleme araçlarının kullanımı ile karaktere yüksek detaylı kıyafet ve aksesuar oluşturma. T pozunda modellediğimiz karakterimizi pozlama ve bunu yaparken  ZBrush'ın maskeleme ve transpose gibi araçlarını doğru bir şekilde kullanma.Pozladığımız dijital heykelimizi son rötuşlarla finalleme ve ZBrush'taki render özelliklerini inceleme. Dijital ortamdan 3 boyutlu print almak için modelimizi hazırlama. Doğru formatlarda modelimizi 3d printer için kaydetme.

- Doku Boyama
Substance Painter programının tanıtımı, ZBrush’ta oluşturulan modellerin doku boyamaya uygun hale getirilip, bu modelleri Substance içinde renk, parlaklık gibi farklı kanallarda boyama, materyal atama. Boyanmış modelin farklı texture maplerinin, uygun render motoru için export etme ve kullanma.

- Keyshot Render
Render kavramının ve program arayüzünün tanıtımı, modeli ve texture’ı biten karakterin Keyshot’a doğru biçimde aktarılması. Işık, materyal, kamera kullanımına dair temel bilgilendirme. Doğru ayarlarla render alma, alınan render’ın üzerinde Photoshop ile son dokunuşları yapıp portfolyo için hazırlama.

 
 
 
Sıkça Sorulan Sorular
Zbrush kullanmayı bilmiyorum yine de yararlı olur mu?

Bu eğitimde Zbrush programına sıfırdan başlıyoruz. Arayüz anlatımından sonra basit modellerden karakter modellemeye doğru ilerliyoruz. 

Bu eğitime daha sonra katılabilir miyim?

Güz dönemi planlarımız içerisinde Zbrush eğitimi yer almamaktadır. 

Kaçırdığınız dersi geri alma, kayıt erteleme, kayıt iptali veya kaydı başka derse kaydırma gibi opsiyonlar asla yapılmamaktadır.

Eğitimlere devam mecburiyeti var mıdır?

Evet. Tüm programlarımızda ders saatlerinin %90 oranında katılım zorunluluğu bulunmaktadır.

Eğitim ücreti nedir?

Hesaba havale veya EFT ile veya merkezimizde kredi kartı ile yapılabilir. Ödeme koşullarıyla ilgili 0212 327 22 00 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz.